El xuegu de la oca

El pasáu vienres 3 de mayu cellebróse’l 40 Día de les Lletres Asturianes y los alumnos d’asturiano del IES quiximos festexalo nes aules con un xuegu didácticu que s’asemeya al de la oca, pero con delles particularidaes, como’l fechu de que nél taben dibuxaes les lletres del alfabetu y debaxo pallabres n’asturianu qu’entamaben con esa lletra. Na casiella d’alllau había una semeya o dibuxu que representaba a esa pallabra. Los alumnos punxeron dalgunes normes como estes que vienen darréu:

• Si cayíes nuna casiella de les lletres del alfabetu, teníes que dicir una pallabra n’asturianu qu’entamara con esa lletra
  • Si cayíes na semeya podíes escoyer ente dicir un conceyu qu’empezara con esa lletra, una comida típica asturiana o un xugador de fútbol.
  • Si cayíes nún de los 7 cartelos del “Día de les LletresAsturianes” podíes tirar otra vez col dadu. ¿Alcuérdeste d’aquello que dicía “D’ocan’oca y tiro porque me toca”?
  • Si cayíesnelllaberintu tabes una vez ensinxugar. Y lo peor…
  • Si cayíes na cadarma volvíes pa casa
  •

Rifemos llambiotaes como premiu: chocolatines, güevinos de Pascua, y lo meyor foi que compartimos, amás de dalguna decepción, rises asgaya.

Convídovos a toos a descargalu y a que xuguéis cola familia o los collacios. De xuru que va prestavos.

01 CARTEL 40 DIA LLETRES.fh11